1Amennyiben a vállalkozás profilja megfelel a szaknévsorban megadott keresési feltételeknek, akkor a vállalkozás nevét, elérhetőségi adatait és a (kattintással elérhető) bemutatkozó adatlapját jelenítjük meg a találati listában. Az elérhetőségi adatok a következők lehetnek: postacím, telefonszám, faxszám valamint fizetett megjelenés esetén a honlapcím. E-mail címet nem jelenítünk meg, de látogatóink egy ajánlatkérő űrlapon keresztül ajánlatot kérhetnek a vállalkozástól.
2Az alap- és kiemelt megjelenést választó vállalkozások hirdetéseit az ingyenesek előtt jelenítjük meg a szaknévsorban.
3Az esélyegyenlőség biztosítása érdekében mind az ingyenes, mind a fizetett megjelenést választó vállalkozások hirdetéseinek sorrendjét napról napra újrasorsoljuk.
4Alap és kiemelt megjelenéssel akár több szaknévsor hirdetés is feladható, a kreditösszeget minden egyes hirdetés után felszámítjuk. Ingyenes szaknévsor hirdetésből csak egyet lehet feladni.
5Ha a látogató úgy dönt, hogy kifejezetten az Ön vállalkozásától szeretne árajánlatot kérni, akkor az ajánlatkérést és az ajánlatkérő elérhetőségi adatait is ingyenesen továbbítjuk e-mail címére.
6Ha az ajánlatkérő egyszerre több vállalkozástól kér ajánlatot, akkor ők díj ellenében kérhetik le az ajánlatkérő elérhetőségi adatait a weboldalunkon. Az ajánlatkérést legfeljebb száz vállalkozásnak küldjük ki (elsőbbséget élveznek azok, a vállalozások, akik a megadott helyen találhatóak, utána következnek azok, akik az adott helyre helyszíni kiszállást vállalnak;a két földrajzi csoporton belül a szaknévsor napi sorrendje határozza meg a kiküldési sorrendet). A lekérők száma legfeljebb tíz lehet, a korlátozás részleteiről és a díjfizetés módjáról lejjebb olvashat. Az ajánlatkérés tartalmát tájékoztató jelleggel az ingyenes csomagot választó ügyfeleknek is továbbítjuk (csomagváltás esetén ők is lekérhetik az elérhetőségi adatokat). Az elérhetőségi adatok a következők: ajánlatkérő saját vagy cégének neve, telefonszáma, e-mail címe. Ha vállalkozása korábban már alap vagy kiemelt megjelenéssel szerepelt oldalunkon, majd ingyenesre váltás után ismét az alap vagy a kiemelt megjelenést választja, akkor az ajánlatkérésekre legkorábban a fizetős csomagra váltást követő napon tud válaszolni.
7A helyfoglalási szolgáltatásról szintén lejjebb, az ajánlattevők számának korlátozásánál olvashat.
8A nagyértékű (360 kredit / lekérés) ajánlatkéréseket csak a kiemelt megjelenéssel rendelkező ügyfeleink kérhetik le. Ha kiemelt csomagról alapra vagy ingyenesre vált, majd ismét kiemeltre, akkor a nagyértékű ajánlatkérésekre csak a váltás után 7 nappal tud ismét válaszolni.
Amennyiben az alap- vagy kiemelt megjelenést választja, és még nem fizette ki megrendelését, akkor a díj befizetésééig az ingyenes csomagunknál leírtak érvényesek vállalkozására. Pozitív egyenleg hiányában vállalkozásának egy kategóriában csak egy aktív hirdetése lehet.
Hogyan történik a fizetés?
A felsorolt díjtételeket egy folyószámláról vonjuk le, melynek az egyenlegét banki átutalással, banki befizetéssel, a PayPal vagy Revolut rendszeren keresztül történő befizetéssel növelheti meg. Vállalkozása egyenlegének feltöltését regisztráció után az Egyenlegfeltöltés, pénzügyek menüpont alatt rendelheti meg. Az összeget azt követően írjuk jóvá folyószámláján, hogy az cégünk bankszámlájára, PayPal vagy Revolut számlájára megérkezett. A befizetésről elektronikus számlát állítunk ki. Az így befizetett összeg a jóváírást követő egy éven belül használható fel. Kivételt képez ezalól, ha a későbbiekben újra feltölti egyenlegét, és annak összege még a korábbi egyenleg lejárta előtt beérkezik számlánkra - ilyenkor a korábbi egyenleg felhasználhatóságát az új feltöltés érvényességi időpontjához igazítjuk.
Amennyiben több kategória szolgáltatásait is igénybe veszi, akkor a díjakat mind ugyanabból a számlaegyenlegből vonjuk le. Az egyenlegfeltöltés értékét az alábbiak közül választhatja ki A bónusz azt a kreditösszeget jelenti, amit az adott érték választása esetén a befizetést követően ajándékként jóváírunk számláján:
- 2000 kredit (10000 Ft + ÁFA, bruttó: 12700 Ft)
- 4000 kredit (20000 Ft + ÁFA, bruttó: 25400 Ft)
- 8000 kredit (40000 Ft + ÁFA, bruttó: 50800 Ft)
- 16000 kredit, bónusz: 800 kredit (80000 Ft + ÁFA, bruttó: 101600 Ft)
Hogyan és miért korlátozzuk az ajánlattevők számát?
Hogyan korlátozzuk az ajánlattévők számát?
Alapesetben az elérhetőségi adatokat lekérő első 10 ajánlattevő válaszolhat egy-egy ajánlatkérésre. A korlát gondot jelenthet azon ügyfeleink számára, akik nem tudnak állandóan internetközelben lenni. Rájuk gondolva vezettük be a helyfoglalási szolgáltatást. A szolgáltatást pozitív egyenleggel rendelkező ügyfeleink vehetik igénybe.
Egy ajánlatkérés beérkezésekor számítógépes rendszerünk véletlenszerűen kiválaszt 5 ügyfelet, akik számára a beérkezést követő hat órás időszakra automatikusan helyet foglal (elsőbbségi időszak). Ők az ajánlatkérés kiküldése után, az elsőbbségi időszak alatt garantáltan le tudják kérni az elérhetőségi adatokat - kivételt jelent ez alól, ha időközben az ajánlatkérő felfüggeszti vagy visszavonja igényét, szerkesztőségünk az ajánlatkérési feltételek megszegése miatt törli azt, vagy az ajánlatkérés valamilyen tartalmi probléma miatt fennakadt az oldalunk szűrőjén. Fontos továbbá, hogy a helyfoglalási szolgáltatás csak abban az esetben él, ha az ajánlat beadására több mint 6 órát biztosított az ajánlatkérő.
A fennmaradó, illetve az elsőbbségi időszak lejárta utáni szabad helyeket érkezési sorrendben biztosítjuk.
A helyfoglalási szolgáltatás automatikusan aktivizálódik, amint bejelentkezik arra a felületre, ahol az ajánlatkérők elérhetőségi adatait le tudja kérni. A szolgáltatás automatikusan kikapcsol, ha 30 napig nem jelentkezett be a felületre.
Miért korlátozzuk az ajánlattevők számát?
Két érv szól a korlátozás mellett:
- Tartalmatlan ajánlatok. Korlátozás hiányában egy-egy népszerű rovatban akár ötvenen is tehetnek ajánlatot. A résztvevők magas száma miatt a sikeres ajánlat esélye minimális, így a vállalkozások nem érdekeltek abban, hogy ajánlatukat részletesen kifejtsék. Ilyenkor a többség jellemzően rövid, konkrét árat nem tartalmazó ajánlatokat küld (pl. kérem, hívjon fel a xxxxxxx telefonszámon, illetve kérjük, látogasson el honlapunkra). Az ajánlatkérők sok ajánlatot kapnak ugyan, de azok jelentős része számukra nem tartalmaz hasznos információt, így elégedetlenek a szolgáltatással. A korlátozással jelentősen lehet növelni a sikeres ajánlatok arányát, így az ajánlattevők érdekeltek a rendes, minőségi válaszadásban.
- Ajánlatok kiértékelésére fordított idő. Tíz ajánlat az esetek jelentős részében jól reprezentálja a piacot: jellemzően van közöttük a minőséget, a nyújtott szolgáltatásokat vagy az alacsony árat hangsúlyozó válasz. Az ajánlatkérő viszonylag gyorsan tud dönteni.